marți, 27 ianuarie 2009

Justice


Probabil cei mai mari artisti ai Frantei dupa Duft Punk, doi fosti graficieni, s-au apucat sa faca muzica si suntem bucurosi ca au decis asta. Desi s-au intalnit de putini ani si nu au foarte mare experienta, fata de altii, au dat lovitura cu melodia si super videoclipul D.A.N.C.E. si mai nou Stress(plus parodia videoclipului care ff tare) . Daca nici pana acum nu ti-ai dat seama de cine vorbesc inseamna ca post-ul asta si-a atins rosutul si asa afli si tu de Justice.

D.A.N.C.E. - Justice
Duo format din Gerard Auge si Xavier de Rosnay a deputat in iunie 2007 cu albumul "Cross" ce a fost nominalizat la premiile Grammy pentru "Best Electronic/Dance Album". Daca vrei sa aflii mai mult despre ei cauta pe net pentru ca tot ceea ce vreau sa arat cititorilor e ce ar merita sa fie ascultat. Mai am doua lucruri de adaugat. 1. Omanenii au in muzica lor niste influente de metal combinat cu o linie de bass distorsionat si un amalgam de sampleruri de la alte piese pentru a da efect.

click pe poza pentru download

2.Mai exista si un documentar despre ei si daca ai devenit destul de obsedat de muzica lor, ceea ce am patit si eu, te sfatuiesc sa il iei. Si daca tot vorbeam de asta, mi-am adus aminte ca intr-un interviu au fost intrebati cum le place sa li se spuna: justice(in engleza) sau justice(in franceza). Ce credeti ca au ales?

Un comentariu:

  1. Inca ceva, clipul Stress. Uitati-va la el, o sa aveti reactii care pot varia de la dureri de cap, o usoara erectie sau un dezgust suprem pentru tot ceea ce inseamna "om". Just my 2 bani.

    RăspundețiȘtergere